|
Technické Parametry | |
Technické parametry motorek Jawa
Technické parametry motorek Jawa 50:
Jawa 50/550
Motor:
|
2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem
|
vrtání x zdvih,obsah,výkon,kompresní poměr:
|
38x44mm / 49,8 ccm / 1,18 kW/5000 1/min / 6,6:1
|
Převodové ústrojí :
|
třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, jednolamelová spojka v olejové lázni
|
Podvozek:
|
otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu
Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm
Zadní kolo - uloženo ve vlečené kyvné vidlici , odpružené jednou vinutou pružinou umístěnou pod sedlem ve středové rovině stroje bez tlumení, zdvih 50 mm
|
Rozměry a hmotnosti:
|
rozvor - 1165 mm
délka - 1770 mm
šířka - 600 mm
výška - 936 mm
světlá výška - 144 mm
pohotovostní hmotnost - 50 kg
užitečná hmotnost - 130 kg
|
Výkony:
|
max. rychlost - 45 km/h
max. stoupavost 32%
spotřeba paliva 2,0 l/100km
|
Rok výroby:
|
1954
|
Primární převod:
|
řetězem 9,5 x 5,8 ( 44článků)
|
Sekundární převod:
|
řetězem 12,7 x 5,2 ( 111+1článek)
|
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů)
|
|
1.převod
|
1:30,22
|
2.převod
|
1:17,64
|
3.převod
|
1:7,74
|
Karburátor:
|
Jikov 2912 M
|
Rozměry pneumatik:přední,zadní
|
2,5 x 16 / 2,75 x 16
|
Rozměr ráfku:
|
1,5 A X 2
|
Motor:
|
2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem
|
vrtání x zdvih,obsah,výkon,kompresní poměr:
|
38x44mm / 49,8 ccm / 1,18 kW/5000 1/min / 6,6:1
|
Převodové ústrojí :
|
třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, jednolamelová spojka v olejové lázni
|
Podvozek:
|
otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu
Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm
Zadní kolo - uloženo ve vlečené kyvné vidlici , odpružené jednou vinutou pružinou umístěnou pod sedlem ve středové rovině stroje bez tlumení, zdvih 50 mm
|
Rozměry a hmotnosti:
|
rozvor - 1165 mm
délka - 1780 mm
šířka - 560 mm
výška - 935 mm
světlá výška - 132 mm
pohotovostní hmotnost - 58 kg
užitečná hmotnost - 130 kg
|
Výkony:
|
max. rychlost - 60 km/h
max. stoupavost 30%
spotřeba paliva 1,9 l/100km
|
Rok výroby:
|
1958
|
Primární převod:
|
řetězem 9,5 x 5,8 ( 44článků)
|
Sekundární převod:
|
řetězem 12,7 x 5,2 ( 111+1článek)
|
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů)
|
|
1.převod
|
1:30,22
|
2.převod
|
1:17,64
|
3.převod
|
1:7,74
|
Karburátor:
|
Jikov 2914 Hz
|
Rozměry pneumatik:přední,zadní
|
2,5 x 16 / 2,75 x 16
|
Rozměr ráfku:
|
1,5 A X 2
|
Jawa 50/05
Motor: |
2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem |
vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr: |
38x44 mm / 49,8 ccm / 2,21 kW/5500 1/min / 6,6:1 |
Převodové ústrojí: |
třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni |
Podvozek: |
otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu
Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm
Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm
|
Rozměry a hmotnosti: |
rozvor - 1165 mm
délka - 1780 mm
šířka - 560 - 650 mm (podle provedení )
výška - 935 mm
světlá výška - 132 mm
pohotovostní hmotnost - 70 kg
užitečná hmotnost - 160 kg
|
Výkony: |
max. rychlost - 60 km/h
max. stoupavost 26%
spotřeba paliva 2,3 l/100km
|
Rok výroby: |
1960 |
Jawa 50/20
Motor: |
2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem |
vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr: |
38x44mm / 49,8 ccm / 2,6 kW/6500 1/min / 9,2:1 |
Převodové ústrojí: |
třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni
|
Podvozek: |
otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu
Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm
Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm
|
Rozměry a hmotnosti: |
rozvor - 1165 mm
délka - 1780 mm
šířka - 600 mm (podle provedení )
výška - 930 mm
světlá výška - 132 mm
pohotovostní hmotnost - 70 kg
užitečná hmotnost - 160 kg
|
Výkony: |
max. rychlost - 65 km/h
max. stoupavost 25%
spotřeba paliva 2,3 l/100km
|
Rok výroby: |
1962 |
Primární převod: |
řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků) |
Sekundární převod: |
řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků) |
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů) |
II.(sek.kolečko 12 zubů) |
1.převod - 1:27,72 |
1:30,03 |
2.převod - 1:15,18 |
1:16,44 |
3.převod - 1:10,27 |
1:11,13 |
Karburátor: |
Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38) |
Rozměry pneumatik:přední,zadní |
2,5 x 16 / 2,75 x 16 |
Rozměr ráfku: |
1,5 A X 2 |
Zapalovací cívka: |
8V |
Jawa 50/21
Motor: |
2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem |
vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr: |
38x44mm / 49,8 ccm / 2,6 kW/6500 1/min / 9,2:1 |
Převodové ústrojí: |
třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni
|
Podvozek: |
otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu
Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm
Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm
|
Rozměry a hmotnosti: |
rozvor - 1165 mm
délka - 1780 mm
šířka - 600 mm (podle provedení )
výška - 930 mm
světlá výška - 132 mm
pohotovostní hmotnost - 70 kg
užitečná hmotnost - 160 kg
|
Výkony: |
max. rychlost - 65 km/h
max. stoupavost 25%
spotřeba paliva 2,3 l/100km
|
Rok výroby: |
1962 |
Primární převod: |
řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků) |
Sekundární převod: |
řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků) |
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů) |
II.(sek.kolečko 12 zubů) |
1.převod - 1:27,72 |
1:30,03 |
2.převod - 1:15,18 |
1:16,44 |
3.převod - 1:10,27 |
1:11,13 |
Karburátor: |
Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38) |
Rozměry pneumatik:přední,zadní |
2,5 x 16 / 2,75 x 16 |
Rozměr ráfku: |
1,5 A X 2 |
Zapalovací cívka: |
8V |
Jawa 50/23/23A
Motor: |
2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem |
vrtání x zdvih,obsah:,výkon,kompresní poměr: |
38x44mm / 49,8 ccm / 2,6 kW/6500 1/min / 9,2:1 |
Převodové ústrojí: |
třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni
|
Podvozek: |
otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu
Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm
Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm
|
Rozměry a hmotnosti: |
rozvor - 1165 mm
délka - 1780 mm
šířka - 600 mm (podle provedení )
výška - 930 mm
světlá výška - 132 mm
pohotovostní hmotnost - 70 kg
užitečná hmotnost - 160 kg
|
Výkony: |
max. rychlost - 65 km/h
max. stoupavost 25%
spotřeba paliva 2,3 l/100km
|
Rok výroby: |
1962 |
Primární převod: |
řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků) |
Sekundární převod: |
řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44článků) |
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů) |
II.(sek.kolečko 12 zubů) |
1.převod - 1:27,72 |
1:30,03 |
2.převod - 1:15,18 |
1:16,44 |
3.převod - 1:10,27 |
1:11,13 |
Karburátor: |
Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38) |
Rozměry pneumatik:přední,zadní |
2,5 x 16 / 2,75 x 16 |
Rozměr ráfku: |
1,5 A X 2 |
Zapalovací cívka: |
8V |
Poznámka: Typ 23 a 23A se liší v :
Zadní světlo bylo u typu 23 zakulacené, s chromovaným obalem. Toto koncové světlo se dávalo i na vývozní devadesátky a bylo nejspíš německé. U typu 23 bylo magneto o světelném výkonu 30 W. Dosáhnuto toho bylo tak, že místo samostatně zapojených cívek 5 W a 15 W se daly dvě cívky 15 W, které se zapojily do série. Kvůli tomuto zapojení bylo nutné vést ke koncovému světlu dva dráty místo jednoho. U typu 23 A mělo magneto světelný výkon 20 W (cívky 5 W + 15 W). To značení je chápáno právě naopak a hodně lidí si mylně myslí, že provedení 23 A má větší světelný výkon.
Další Příště......
|
|
|